Sněhové řetězy, Strana 14
- Sněhové řetězy R12
- Sněhové řetězy R13
- Sněhové řetězy R14
- Sněhové řetězy R15
- Sněhové řetězy R15,5
- Sněhové řetězy R16
- Sněhové řetězy R17
- Sněhové řetězy R17,5
- Sněhové řetězy R18
- Sněhové řetězy R19
- Sněhové řetězy R19,5
- Sněhové řetězy R20
- Sněhové řetězy R21
- Sněhové řetězy R22
- Sněhové řetězy R23
- Sněhové řetězy R24
- Vyprošťovací pásy
Značky
Profil pneu
Průměr pneu
Šířka pneu
AutoSock 698 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 275/40 R21, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 697 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 235/50 R19, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
- Robustní řetěz pro klasické použití
- Ráčnový sytém pro manuální dopínání
- Odolný kuličkový uzávěr na vnitřní straně
AutoSock 697 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 235/60 R18, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 697 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 225/75 R16, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 697 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 245/65 R17, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 685 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 225/40 R19, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 685 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 225/55 R17, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 685 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 225/50 R17, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 645 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 205/55 R17, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.
AutoSock 645 je nově vyvinutý návlek na pneumatiky 205/50 R17, speciálně zaměřený na zvýšení tření kola se silnicí při jízdě na ledu nebo zasněžených cestách.