Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK, od r. 2018, AUTHENTIC CARO béžové

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK, od r. 2018.
Dostupnost Skladem - odesíláme do 3-5 dnů
Možnosti doručení
Kód: 84176
11 550 Kč 9 545,45 Kč bez DPH
Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK, od r. 2018, AUTHENTIC CARO béžové

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK,  od r. 2018.

 

Autopotahy šité na míru CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK,  od r. 2018.

VYROBENO ZE ZÁTĚŽOVÉ LÁTKY A ALCANTARY!!!

Dvě přední sedadla, 2 přední loketní opěrky, otvory pro stolky, kapsy, bederní opěrka u řidiče, airbagy. 

Vzadu 5x samostatné sedačky, isofixy.

POZOR ! V PŘEDNÍM SEDADLE SPOLUJEZDCE MŮŽOU BÝT TAKÉ ISOFIXY. Z FOTKY TO NENÍ DOBŘE PATRNÉ. POKUD JE TAM MÁTE, PROSÍME O INFO.

AUTOPOTAHY Z ORIGINÁLNÍ, VELMI SILNÉ ČALOUNICKÉ LÁTKY A PROŠÍVÁNÉ ČALOUNICKÉ ALCANTARY !!!

Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky v kufru, ale kompletní potah.

Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Velmi pevná a silná automobilová čalounická látka a alcantara+ molitan + ochranná mřížka.

Špičková originální čalounická látka a alcantara používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců kompletní na všech dílech autopotahů.

Krásné dvojité prošití a moderní prošívání středové alcantary- NOVINKA !

Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.

Dokonalý vzhled luxusního interiéru.

Autopotahy jsou vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby.

Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: